۱۳۸۷ مرداد ۱۶, چهارشنبه

موضوعات اصلی روانشناسی عشق

۷ نظر:

Sina گفت...

salam ma shoma ro ap kardam shoma ham mano ba esme دانلودستان ap konid man shoma ro ba hamoon esmo ke gofti ap kardam esme saitam www.radak.tk ast khoshhal misham shoma hamishe be vebe man ye sare bezanin va az matalebe on be khobi estefade konid
bye

javad گفت...

سلام من جواد مدير وبلاگ عشق سياه هستم الان كه من براي شوما دارم نظر ميزارم پيرم در اموده ميدوني چرا چون اين دفه چهارمه دارم تايپ ميكونم دقيقن يك ساعته چون هرچي تايپ كردم و ميخاستم برات سند كونم اما ارور ميداد و ميگوفت بايد ايدي داشته باشي خولاسه دستت درد نكوه به وبلاگ من سر زدي با نظرت هم موافقم
در زم ايدي ياهو خودمو برات ميزارم كاري داشتي بگي :d toy.box20

javad گفت...

toy.box20

ناشناس گفت...

سلام من دژبرد هستم مدیر وبلاگ Learning & anything
واسه تبادل لینک حاضرم . فقط من چند لینک پیرامون روانشناسی می خواستم.

ناشناس گفت...

salam khili msmnun ke behem sar zadi man shoma ru link kardam

ناشناس گفت...

سلام
بهتون تبریک میگم مطالب زیبایی گذاشتید
دستتون درد نکنه
من به تازگی یه وبلاگ درست کردم خیلی دلم میخواد با شما تبادل لینک داشته باشم اگه موافقید من رو با نام عشق و زندگی لینک کنید بعد بهم بگو که شما رو با چی لینک کنم

ناشناس گفت...

سلام
من شما را لینک کردم
ولی شما من را لینک نکردید
خوشحال میشم من را لینک کنید
موفق باشید
بای بای